marți, 21 februarie 2012

Dorinţă


Să-mi fii Tu tot, iubit Isus...
Să-mi fii Tu tot, asta-mi doresc
Şi până voi ajunge Sus,
Vreau tot mai mult să Te iubesc.

De Tine nu vreau să mă las.
Condu-mi prin har, Tu, orice pas.
Fă Doamne din viaţa mea
O laudă la adresa Ta!

Să fii slăvit prin tot ce fac:
Şi când vorbesc, dar şi când tac.
În mine să Te vezi doar Tu
Şi când spun ,,da” şi când spun ,,nu”.

Şi când păşesc, dar şi când stau.
Şi când primesc, dar şi când dau.
Inundă, Doamne viaţa mea
Cu harul Tău, cu mila Ta!

De n-am din harul Tău ceresc,
Eu nu ştiu Doamne să iubesc…
Nu ştiu să rabd, nu ştiu să iert
Şi mi-ar fi viaţa un deşert.

Cât bate-o inimă în mine,
Să bată, Doamne, pentru Tine!
Să bată doar spre slava Ta,
Căci Tu-ai creat-o. Este-a Ta.

Să-mi fii Tu tot, iubit Isus...
Să-mi fii Tu tot, asta-mi doresc!

~Amin~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu