duminică, 15 ianuarie 2012

Mi-e dor de Tine...


Nu Te-am văzut, o, Dumnezeul meu,
Cum Te-au văzut apostolii-n vechime.
Nu Te-am privit urcând Calvarul greu,
Dar ai dus crucea, ştiu şi pentru mine.

Nu Te-am văzut păşind uşor pe ape
Sau liniştind la un cuvânt furtuna,
Dar văd cum Îţi întinzi cu bunătate
În încercare, către mine Mâna.

N-am fost acolo când duios vorbeai
Despre răsplată, despre veşnicie,
Sau când pe cei căzuţi îi ridicai,
Dar cred Isus, cu tot ce sunt, în Tine.

Şi simt puterea Ta cum mă-nsoţeşte
Şi harul sfânt cum viaţa îmi inundă,
Iar braţul Tău puternic mă păzeşte
Şi mă călauzeşte vocea-Ţi blândă.

N-am avut harul ca să Te-ntâlnesc
Pe drumuri prăfuite, în vechime,
Dar mă ajuţi să pot ca să găsesc
Azi drumul care duce către Tine.

Tu de milenii ai rămas Acelaşi.
Puterea Ta şi azi face minuni…
Îţi mulţumesc că singuri nu ne laşi
Şi lângă tron cu dragoste ne-aduni.

Minune-a fost să faci prin mare drum
Şi să salvezi vieţi cu o suflare,
Dar inima ce bate-n mine-acum
E o minune tot aşa de mare!

Mi-e dor nespus, Isus, de ziua când
Te voi vedea în faţă, în mărire,
Dar pân-atunci, eu Te aştept cântând
Cu mâinile întinse înspre Tine…

~Amin~



Un comentariu: