duminică, 4 decembrie 2011

El Roi - Cel ce vede totul


Când valuri se’nalţă lovind furios
În barca vieţii, Te chem azi, Hristos
Să zici un cuvânt ca marea să tacă ,
Să mustri furtuna , să-ndrepţi a mea barcă.

Când cel rău îndreaptă spre mine arzând
Săgeţi otrăvite în suflet şi-n gând ,
Eu am o cetate în care m-ascund
E Domnul ce-mi spune ,,cu tine Eu sunt !”

Fă şi tu din Domnul un sprijin mereu
Când drumul vieţii iţi pare mai greu .
Să crească credinţa în sufletul tău
Căci El e cu tine, e viu Dumnezeu !

Pe valuri pluteşte cu Domnul voios
Privind noaptea stâlpul de foc luminos,
Iar ziua vezi norul, urmează-l crezând
C-a ta încercare va trece curând...

Prin ploaia de lacrimi, prin vânt furios
Primeşte nădejdea ce-o dă doar Hristos !


~Amin~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu