duminică, 3 februarie 2013

Vrednic să fii lăudat


Nu-i nimeni, Isuse drag, ca și Tine!
O spun și o cred cu tot ce e-n mine.
O spun și o cred și printre suspine:
Tu ești Suveran. Nu-i nimeni ca Tine.

Ce as putea ca să-Ți ofer, o, Tată?
Ce să aduc pe-altar ‘naintea Ta?
Nu am decat o inimă –ncercată,
Dar Te iubește, Doamne. Este a Ta.

Ce să-Ți ofer să-Ți mulțumesc de harul
Ce m-a salvat pe dealul Golgota,
Când ai băut de dragul meu paharul
Atâtor urâciuni din viața mea?

Cum aș putea să-Ți mulțumesc că-n ceasul
Când simt că nu mai pot înainta
Tu îmi îngădui ca să-Ți aud glasul
Și îmi șoptești ca nu mă vei lăsa?

Îmi plec genunchii azi în fața Ta,
Îmi plec ființa Tată-n închinare.
Ți se cuvine toată lauda
Și numai Tu ești vrednic de-adorare.

~Amin~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu