marți, 22 noiembrie 2011

Încă puţină vreme...


Asteaptă-Mă copile, căci sigur voi veni !
Peste puţină vreme, iar ne vom întâlni !

Nu crede că eşti singur, uitat pe veci de Mine,
Când am murit pe-o cruce să nu renunţ la tine .
Să nu las ca spre moarte să ţi se-ndrepte paşii,
Răbdat-am cu-umilinţă când m-au lovit ostaşii .
Puteam în orice clipă ca să renunţ la tot.
Piroanele din palme, îndată să le scot…
Să las în urma crucea, durerea şi Calvarul.
Ce mare a fost lupta, dar şi mai mare Harul !
Căci în crunta durere ce se zbătea în Mine,
Să pot să merg ‘nainte, Eu m-am gândit la tine.
Nu cuiele romane acol’ m-au ţintuit
Ci dragostea de Tată, copilul Meu iubit !
E dragostea ce veşnic va exista în Mine…
E-aceea ce te ţine când vânturi bat în tine
Şi lacrima ţi-o şterge când simţi că nu mai poţi
Şi crunta încercare te-ajută s-o suporţi !
Deci de e vreme bună, sau e furtună grea,
Tu stai doar langa cruce.De ea nu te lăsa !
Şi celor ce vor trece pe lângă tine-atunci,
Arată-le lumina unde tânjeşti s-ajungi !
Vorbeşte cu iubire şi rabdă orice-ar fi …
Şi-atunci cu bucurie spre tine voi privi !

Aşteaptă-Mă copile, căci sigur voi veni !
Peste puţină vreme, iar ne vom întâlni !

~Amin~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu