marți, 2 aprilie 2013

Rugăciune


Doamne,

Când mă gândesc la tot ceea ce ești,
La tot ce pentru mine ai făcut,
Nu pot să nu mă-ntreb cum de iubești
Ființa mea  - un pumn micuț de lut.

Tu știi când mă așez, când mă ridic,
Nimic din viața mea nu Ți-e ascuns.
M-ai scris în palma-Ți sfântă și nimic
De-atunci din Mâna-Ți tare nu m-a smuls.

Când se ridică valuri să mă-nghită,
Cu un cuvânt, Tu potolești furtuna
Și mă-nsoțești ca un viteaz în luptă,
Ca biruind, să dobândesc cununa.

Îți mulțumesc că ești mereu cu mine!
Tu ești Atotputernic, însă eu,
Atât de bine-mi văd nimicnicia
Și știu că de exist, e harul Tău…

Ce bine este, Doamne lângă Tine!
Mereu să fiu eu mic. Tu înălțat.
Nu am să uit că-n tot depind de Tine:
Eu slujitor umil, Tu Împărat.

Tu Doamne să-Ți iei slava-n orice zi
Din ale mele gânduri, vorbe, fapte,
Iar când pe nori, Isus vei reveni,
Să mă găsești rob credincios în toate.

~Amin~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu